فتافيت مول
منتدى فتافيت مول يرحب بكم
ان كنت زائر فالمنتدى يدعوك للتسجيل
ونتمنا لك اوقات سعيده
(مع اجمل التهانى:اداره المنتدى)
فتافيت مول
منتدى فتافيت مول يرحب بكم
ان كنت زائر فالمنتدى يدعوك للتسجيل
ونتمنا لك اوقات سعيده
(مع اجمل التهانى:اداره المنتدى)
فتافيت مول
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

فتافيت مول

منتدى فتافيت مول يضم وبنات ومدامات ويتوفر فيه الدردشه والمعلومات عن الرشاقه واهم كل ما فى المنتدى المول فتافيت

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
المنتدى ليس بعدد اعضائه ،، بل بترابط اعضائه كالأسرة الواحده

تعالى عندى ومدوريش بعيد انا هعملك كل شى بارخص الاسعار وبتحى اى حد يكون اسعاره زى؟؟؟؟؟

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مونى الدلوعه
اداره الموقع
اداره الموقع
مونى الدلوعه

المزاج : عالى

لوحه التحكم
 :

تعالى عندى ومدوريش بعيد انا هعملك كل شى بارخص الاسعار وبتحى اى حد يكون اسعاره زى؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: تعالى عندى ومدوريش بعيد انا هعملك كل شى بارخص الاسعار وبتحى اى حد يكون اسعاره زى؟؟؟؟؟   تعالى عندى ومدوريش بعيد انا هعملك كل شى بارخص الاسعار وبتحى اى حد يكون اسعاره زى؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالإثنين فبراير 21, 2011 11:55 am

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ارجو عدم نقل الموضوع لوسمحتم
هعملك مدونتك وصور توقيعك متحركه اوثابته وفيديو يلام منتجاتك عاوزه تعرفى اسعار الحاجه هقولك دلوقتى اسعار كل حاجه
تعالى باقى اقولك ديما بتبقى عاوزه تخدى صور من حد فى المنتدى عاوزه تشيلى اسمهم وتحطى اسمك عندى طبعا اشالك اى كتابه من على الصور حتى من على اى علب او اى كتابه
عاوزنى اشلها انا فى الخدمه وطريقه هوريهالك فى الاخر والاسعار على الخاص وعلى فكره انا اقصد كلام مضيقك فى الصور سعر كتابه كده يعنى

1_ فيديو يلام كل منتجاتك 4 جنيه
2-توقيع ثابت او متحرك2جنيه
3-مدونه تلم منتجاتك كلها 5 جنيه واتحدكى لو لقيتى حد بيعملها بالثمن ده
4-عاوزه تحطى صور عيالك مع بطوط او ميكى او هما قعدين فى سرير او فى ملاهى وفى اى حته اخرى عندى2 جنيه

5-بدورى على برنامج فيلم دينى قصص انبياء نشيد عندى 2 جنيه
6-عاوزه طمسى صورك عند اسعار على الخاص

7- انتى اى حاجه عاوزها ومش لقيها انا هجبهلك
منتظره دعوتكوا ورددكوا الحلوه ليا ولو عاوزين اى حاجه انا فى الخدمه
ده منظر خفى الصوره
https://fatafaet.ahlamontada.com
لقيت روميو خلاص
اداره الموقع
اداره الموقع
لقيت روميو خلاص

المزاج : مزاجى مش رايق

تعالى عندى ومدوريش بعيد انا هعملك كل شى بارخص الاسعار وبتحى اى حد يكون اسعاره زى؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: تعالى عندى ومدوريش بعيد انا هعملك كل شى بارخص الاسعار وبتحى اى حد يكون اسعاره زى؟؟؟؟؟   تعالى عندى ومدوريش بعيد انا هعملك كل شى بارخص الاسعار وبتحى اى حد يكون اسعاره زى؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالإثنين فبراير 21, 2011 5:32 pm

بالتوفيق يا قمر

اتمنالك النجاح
مونى الدلوعه
اداره الموقع
اداره الموقع
مونى الدلوعه

المزاج : عالى

لوحه التحكم
 :

مُساهمةموضوع: رد: تعالى عندى ومدوريش بعيد انا هعملك كل شى بارخص الاسعار وبتحى اى حد يكون اسعاره زى؟؟؟؟؟   تعالى عندى ومدوريش بعيد انا هعملك كل شى بارخص الاسعار وبتحى اى حد يكون اسعاره زى؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 22, 2011 9:35 am

شكرا ياقمر يا حبيبتى
https://fatafaet.ahlamontada.com
باقه الياسمين
مشرفه الموقع

مُساهمةموضوع: رد: تعالى عندى ومدوريش بعيد انا هعملك كل شى بارخص الاسعار وبتحى اى حد يكون اسعاره زى؟؟؟؟؟   تعالى عندى ومدوريش بعيد انا هعملك كل شى بارخص الاسعار وبتحى اى حد يكون اسعاره زى؟؟؟؟؟ I_icon_minitimeالثلاثاء فبراير 22, 2011 11:47 am

ربنا يوفقك يامونى يارب

تعالى عندى ومدوريش بعيد انا هعملك كل شى بارخص الاسعار وبتحى اى حد يكون اسعاره زى؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ادخلى عندى كل منتجات الكروشيه عندى
» عندى مشكلة بالصور
» من غير ما تفكرى العيد هيدخل وعدساتك برخص الاسعار مضمونه 100% وبدون وجع العين ؟؟؟؟؟
» منتجات التجميل كلها عندى باسعار ولا فى الاحلام
» هاااام جدا شقق مفروشة فى مصر وايجار احدث السيارات وحجز فنادق بافضل الاسعار والمستويات